Tuesday, October 13, 2009

Sebuah Langkah Pertama

Terpanggil diri untuk menjadi blogger, satu trend masa kini. Tempat manusia-manusia melepaskan tahap pemikiran mereka di atas nama sebuah penulisan. Aku juga ingin menjadi seperti mereka juga tetapi tidak seperti mereka!!! Mereka yang merendahkan tahap pemikiran dan menuliskan atas nama blog.
Bukan ingin menjadi ilmuan, sasterawan atau apa sahaja yang boleh digelarkan. Cuma aku ingin menjadi seperti aku hari ini. Menjalani sebuah kehidupan seperti insan lain. Tiada yang lebih keluarbiasaan dari biasa.
Aku cuma ingin melihat sesuatu perkara diluar dari pemikiran yang biasa kita lihat. Tidak melihat secara terus dan mempercayainya. Aku cuma ingin mencurahkan pendapat di dalam alam siber ini.

0 comments:


Free Blogspot Templates by Isnaini Dot Com and Porsche Cars. Powered by Blogger