Monday, October 26, 2009

EGM apa tu??

Tak faham aku dengan parti Pas ni. Kecoh satu negara. Sekejap nak buat EGM, sekejap mesyuarat khas. Baru saja kalah satu kerusi kecoh nak buat EGM. Tak kira siapa punya idea tapi ini menampakan ketidak matangan dalam siasah politik mereka. Politik itu merupakan satu persepsi jadi rakyat melihat kekecohan ini satu kebingungan politikus mereka. Siapa peduli tentang wala' atau tidak. Rakyat mana mengkaji tentang yang tersirat? Tiada!!. Apa yang penting persepsi.
Jika begini bagaimana ingin memenangi PRU nanti? Baru dijolok oleh seseorang kecoh satu parti. Orang luar pulak boleh menafsir perpecahan parti sendiri. Berkokok para blogger kiri dan kanan cuba menerangkan maksud. Tapi ianya tidak akan sampai pada masyarakat umum. Hanya para blogger pendukung yang syok sendiri. Apa maknanya jika kita saja yang tahu?
Biar politikus itu merencana secara terancang dan berhemah. Jika ada pertualangan buatlah seperti menarik rambut didalam tepung. Rambut tak putus tepung tak rosak. Jangan dibiarkan hanya nila setitik rosak susu sebelanga.

0 comments:


Free Blogspot Templates by Isnaini Dot Com and Porsche Cars. Powered by Blogger